Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2017 01:18 - Себастиан
Автор: manfredman Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4729 Коментари: 3 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Отворен прозорец, последен етаж, лунна светлина.....
Отпивам малка глътка джин с тоник слушайки "Себастиан" на "Кокни Ребъл".......

Почти е догоряла моята мъждукаща свещ.

Съсипваш ме ти, чието име не мога да произнеса.

Самоубийствено ми се струва да подредя мислите си сега.

Ела на едно странно място и ще си говорим за добрите стари времена,

в които за съжаление не сме прекарали времето си.

Някой ме нарече Себастиан................

Римувай думите....подхвърли ми малко пари,

изчукай ме.....знаеш, че си моя сега.....

И после.....си знаем.....

Искрящи са персийските ти очи, а рубиненочервените ти устни

не отронват нито дума.

И ти, високомерна като парижанка, омайващо измамна,

с твоето отношение към обществото объркваш ума ми..... без дори да подозираш.

Отведи ме някъде далеч оттук, влез в душата ми.....

разгледай мислите ми като в калейдоскоп....

 

Подчини ме, обичай ме, както никой друг не си обичала....

....направи го със стил......

 

После си знаем.......

Няма да избягаш, скъпа, ние сега започваме, скъпа.

Започваме да се приспособяваме един към друг....

 

Любовта ни, поругана и омерзена се превръща от разказ в сериал...

Твоето бледо ангелско лице, със зелени сенки на очите има блестящо излъчване....

Няма куртизанка, която дори да си помисли да се приближи до твоя блясък.

Някой ме нарече Себастиан.......

Танцувай върху сърцето ми, смей ми се, но не ме убивай....

 

Мисля, че вече те познавам....о, да, познавам те.......

 

 







Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katara - О, мой мили Августин..
15.07.2017 16:26
разбиващ..както винаги..
„искам да се изгубя..а, ти да ме сглобиш“
това ми каза..посл.моя Гранде Любов..
с усмивка
юлия
цитирай
2. thescarletletter - Аплодисменти!
15.07.2017 18:20
Аплодисменти!
цитирай
3. zabavnata - Привет!
15.07.2017 22:04
Омагьосваща изповед. Поздрави за написаното!
Лека вечер!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: manfredman
Категория: Лични дневници
Прочетен: 269179
Постинги: 303
Коментари: 167
Гласове: 259
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031